De mode-branche wordt steeds groter op internet. Vooral damesmode gaat hard, maar ook de mannen hebben de smaak steeds meer te pakken. Daarom besluiten steeds meer kledingwinkels online te gaan. Toch blijft voor veel van hen de vraag: hoe krijg ik mijn merk goed overgebracht op de website?
Zo ook Astrid Elisee. In 2010 begon Astrid van de Weerd voor zichzelf met het merk Astrid Elisee. Met sterke basics die in iedere garderobe thuis horen is ze aan de slag gegaan. Luxe zijde, comfort en verfijning is wat haar kern vormt. Niet alleen modieus, maar ook van zekere klasse.
Back to online. Hoe gaan we dit omzetten naar pixels? Astrid Elisee besloot om te zorgen voor fantastisch mooie product fotografie. Met veel dank aan Joeproosen.com. De vraag wordt dan: hoe bouw je een mooie webshop rondom productfotografie? Hier zijn verschillende oplossingen voor. Bij Astrid hebben we ervoor gekozen de rest van de site minimalistisch te houden. Minimalistisch betekent niet minder. Sterker nog: het is met zo min mogelijk woorden en design, een luxueuze uitstraling met de webshop te creëeren.
Een stylish webshop met mooie fotografie en mooie producten. Maar dat was voor ons niet goed genoeg. We misten nog dat kleine beetje extra. In de vorm van de Shop by the look-functie. Hiermee kan je een hele look in één keer kopen. Als dat niet handig is?!
Vrouw
Het resultaat? Een mooie, stylish website & -shop, een tevreden klant en een trots Keytoe! Maar dat is nog niet alles. Natuurlijk vinden wij het hartstikke gaaf dat Astrid vandaag in het blad Vrouw staat. Gefeliciteerd Astrid!
