Keytoe_logo_wit_kleinCreated with Sketch.
MENU

Case – Operatie Suiker

Keytoe28 april 2014Gemiddelde leestijd: 1 minuut

Als online partner hebben wij Operatie Suiker voorzien van een online strategie, een website en zullen we oprichtster Annalies Oomen ondersteunen met de online marketing van haar platform. Met ongeveer één miljoen diabeten is diabetes de meest voorkomende chronische ziekte in Nederland. En jaarlijks komen daar meer dan 50.000 diabeten bij.

Het initiatief

“Iedereen weet dat de gezondheidszorg duurder wordt en dat het huidige stelsel moet veranderen. Ik geloof dat de reguliere gezondheidszorg anders kan: slimmer, efficiënter, en meer dienstverlenend. Nu staat diabetes centraal in de behandeling. Terwijl ik geloof dat je gezondheid erbij gebaat is als we focussen op de mens, op kwaliteit van leven en niet op de ziekte.” Annalies Oomen, oprichtster Operatie Suiker

os_home

Vragen, verbinden en verspreiden

Operatie Suiker draait om het creëren van een krachtenveld. Een initiatief als deze heeft een sterke achterban nodig om succesvol te kunnen zijn. De hulpvraag is daarom ook heel duidelijk. Met het invullen van de enquête help je het initiatief aan informatie & kennis, middels het verbinden help je de oprichtster met de juiste mensen aan tafel te komen en door de website te verspreiden help je het initiatief als een olievlek door Nederland te verspreiden.

“In één gesprek is Keytoe in staat geweest om mijn ongeorganiseerde ideeën te vertalen in een concreet en pakkend verhaal. Vervolgens hebben zij het in no time getransformeerd naar beelden die exact aansluiten bij mijn visie.”

Naar de website