[intro]Campagnes, campagnes en nog meer campagnes. Het zijn er bizar veel. Voor mij zijn het de kersen op de taart tijdens mijn ‘surf-uurtje’. Ik raak geïnspireerd, mijn creativiteit krijgt een boost en ik deel ze dagelijks met mijn collega’s. Nu wordt het tijd om dat ook met jullie te doen. [/intro]
TOPPPERRRSSSSS
Chipotle Scarecrow
Een video met een lach en een traan. Heel erg mooi gemaakt. De app (voor iPad & iPhone) kun je hier downloaden.
http://www.youtube.com/watch?v=lUtnas5ScSE
There’s Something In Your Tweet
Er zit iets tussen je tanden, maar ik durf het niet persoonlijk te zeggen. Dat is de strekking van de campagne van Colgate. Fantastisch om zo een nieuwe tandenborstel in de markt te zetten. De smeerpijp krijgt nog korting op een nieuwe borstel ook!
Stuur nu zelf een anonieme vriendelijke vriendentip.
There’s Something In Your Tweet
Dare To Be Tender
We kennen allemaal al wel de campagne van Coca Cola. Share A Coke With... Milka heeft nu ook ingespeeld op socialisering die er steeds meer gaande is. Dare To Be Tender. Wat doe jij met het lekkerste stukje van je chocoladereep, oftewel het laatste blokje?
Stuntweken bij Domino’s Pizza
Geen ingewikkelde campagne, vorige week was het Stuntweek bij Domino’s Pizza. Ik zag deze commercial voorbij komen en kon mijn lach niet onderdrukken. Zijn blik zegt genoeg.
http://www.youtube.com/watch?v=lFLHB2x67ys&list=PLjIH9w4fmnbQtKuwc_9CW3vYd2fdOqr3y&index=4
FLOPPPEERRSSSS
PEPSI X AAPE
Pepsi heeft, voor de campagne, de handen ineen geslagen met het Japanse kledingmerk BAPE (A Bathing Ape). En wel voor hun sub-merk AAPE. Helaas voor deze campagne heeft het tot nu toe nog niet de uitwerking waarop ze hoopten. En dat alleen maar door (je zou zeggen) zoiets simpels als de lettertypekeuze. Staat er nu AAPE of toch RAPE?
En hier heb ik hem vandaan geplukt
FOC FOC FOC WAT??!?!
Ik wil hier weinig woorden aan vuil maken. Wie heeft dit bedacht, maar vooral. WIE HEEFT DIT GOEDGEKEURD?!
http://www.youtube.com/watch?v=QOB8f_OA2ts
Zoek met me mee
Ben jij de afgelopen tijd een fantastische, of juist een verschrikkelijke campagne tegengekomen? Laat het me weten! De ‘top en de flop’ van de door jullie gevonden campagnes zal ik dan in mijn volgende blog uitlichten.